21.10.14

קלרינס דיי חוזר!


אני לא באמת הולכת לספר לכם שוב על אהבתי העצומה למותג היוקרתי הזה ועל חומרי הגלם הטבעיים והאיכותיים מהם עשויים מוצריו. אני רק אספר לכם כי ממש מחר, ב-22.10.2014, ברשת הסופר פארם יתקיים Clarins Day – יום שכולו הנחות ומתנות מהמותג המהולל. כל הסניפים "יתלבשו" בצבעי המותג וללקוחות ימתינו המון הפתעות שוות. במסגרת היום המיוחד, תוכלו ליהנות ממבצעים כגון: 20% הנחה על כל המוצרים של קלרינס, על כל רכישה מעל 250 ₪ תקבלו 50 ₪ מתנה, על כל קניה מעל 349 ₪ - תיק עם מוצרים מוקטנים במתנה ועל כל קניה מעל 599 ₪ תקבלו תיק יד מגניב! בנוסף, תהנו ממחירים מיוחדים על המוצרים הכי הכי: גרגירי פילינג ב-119 ₪ (במקום 233 ₪), מסיכת יופי בזק ב-119 ₪ (במקום 261 ₪), קרם ידיים וציפורניים ב-85 ₪ בלבד (במקום 147 ₪) ועוד הרבה אחרים!


לכבוד היום החשוב, אחלוק עמכם את התרשמותי מהמוצרים החדשים (ולא כל כך) של המותג שהתווספו למגירת הטיפוח והאיפור שלי:

Rouge Eclat מספר 05
שפתון מהפכני עם פורמולת האנטי אייג'ינג – לא רק מלחח ומטפח את עור השפתיים העדין, אלא גם נלחם בתהליך ההזדקנות ומעניק לשפתיים מראה חלק יותר. 05 הוא גוון ורוד כהה, נוטה לטבעי, מתאים יותר לשעות הערב.

Ombre Minerale בגוון 04
צללית מינראלית עמידה לאורך זמן בגוון ורוד עדין וטבעי. למרות שאינני נוהגת לעשות שימוש בצלליות בדרך כלל, הצללית הזו כמעט ובלתי נראית עם גוון העור שלי, אלא רק מבליטה את קו האיילינר הכהה והנצחי שלי ומבליטה את עיני. לצללית מרקם קטיפתי ונעים. 

Multi Active Night Youth Recovery Comfort Cream
קרם המיועד לשימוש בלילה והמבוסס על תמצית קיווי, במהלכו הוא מסייע בתהליך התחדשות העור ומניעת הופעת סימני הזדקנות. מחזק את מערכת ההגנה הטבעית של העור ומאיץ את יצור הקולגן הטבעי. עדיין לא התנסיתי בו, אעדכן כשאתנסה.

One Step Gentle Exfoliating Cleanser

חבר ותיק שלי – המועשר בתמצית תפוז, עושה יופי של עבודה, מנקה את העור ביסודיות, גרגיריו עדינים ואינם פוצעים את העור. משאיר את העור נקי, מאט ורענן לאורך זמן.


 Instant Eye Make Up Remover

מסיר איפור דו שלבי המבוסס על ורד אורגני ומי פרחי דרדר כחול. מצליח להסיר אף את האיפור הכבד ביותר (גם מסקרה עמידה במים), אינו שורף ואינו שומני. 

Be Long Mascara גוון 01
מסקרה המפרידה, מעגלת ומאריכה את הריסים. הפכה למוצר חובה בתיק האיפור שלי. מגיעה לכל ריס וריס ומדגישה אותן, בדיוק כפי שאני אוהבת. בנוסף לזה, גם מטפחת ומחזקת את הריסים.

יום קלרינס שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה