1.4.15

מעצבת פנים ליום אחד


רובכם כבר ראיתם את התמונה הזו באינסטוש שלי(כאן), אז כעת מגיע ההסבר. לכבוד האביב הוזמנתי עם עוד מספר בלוגריות לפרויקט סופר מגניב במתחם Home Design המדהים בפולג. מדובר במתחם ענק המאגד תחת קורת גג אחת חברות עיצוב מהארץ ומהעולם (כמו קסטיאל, ID Design, Nicoletti, Natuzzi ועוד) והמעניק ללקוח חווית קניה מושלמת ופתרון כולל לעיצוב הבית. במסגרת הפרויקט כל אחת מאיתנו נדרשה לעצב חלל על פי טעמה האישי. התחלנו את היום בארוחת בוקר מפנקת במתחם ולאחר מכן כל אחת קבלה פתק הגרלה ובו המתחם בו היה עליה לעבוד והחלל אותו היה עליה ליצור. אני קבלתי את המתחם של My Home Page הצעיר והצבעוני ונדרשתי לעצב חדר מגורים, כאשר היה באפשרותי לאבזר את החלל בפריטים ממתחם ה-ID Design וקסטיאל. לא ארחיב במילים, כי הנני לגמרי בורה במושגי ההום סטיילינג, אלא רק אציג בפניכם את התוצאה הסופית. אציין כי רוב עיצובו של החלל נבנה סביב הספה המפוספסת והצבעונית הזו (שגם נוחה להפליא). נוצר כאן חלל צבעוני עם קריצה הומוריסטית. מקווה שתאהבו...

בוחרת את הספה

מהרהרת

החיוך מסגיר את העיצוב הסופי שמתחיל להתגבש במוחי

מתחילה המלאכת גרירת הרהיטים

והתוצאה הסופית

דוב לבן

היוש!


כיף לי כאן!

צילום - יותם מונק

היה ממש כיף ונהניתי מכל רגע בפרויקטף למרות כל החששות בהתחלה וחוסר הידע שלי בעיצוב. תודה רבה ל-Home Design על ההזדמנות הנדירה!

נשיקות,

יאנה

תגובה 1:

  1. תמונות מהממות!!! ממש על רמה עשית לי חשק לעצב גם...

    השבמחק