21.9.16

Lace and Chiffon by MyNameNecklace



מניחה שרובכם מכירים את האפליקציה ME המזהה שיחות והמגלה למשתמש את השם תחתיו מספר הטלפון שלו שמור אצל אנשי הקשר שלו. לא מזמן גיליתי את האפליקציה הזו עבור עצמי וכאשר נכנסתי לבדוק כיצד אני רשומה בזיכרונות הטלפון אצל המכרים שלי הגעתי למסקנה שכמעט אצל 70% מאנשי הקשר שלי אני רשומה תחת השם Lace and Chiffon, שזהו, כמובן, שמו של הבלוג שלי.

גילוי זה גרם לי לחשוב על כך שהשם, אותו בחרתי די באקראיות לבלוג שלי, כבר הפך עם הזמן לחלק ממני. הגעתי למסקנה כי עלי לפנק את עצמי במחווה כלשהי לשם שהפך בעצם לשמי השני שלי. החלטתי שאני רוצה שרשרת עם השם "Lace and Chiffon".

לשם כך פניתי ל- MyNameNecklace, שהוא מותג בינלאומי המתמחה בעיצוב וייצור  "שרשראות שם" ותכשיטים בהתאמה אישית מהחומרים האיכותיים ביותר: כסף, זהב טהור וציפוי זהב. כל התכשיטים ב- MyNameNecklace מיוצרים בעבודת יד, תוך הקפדה על הפריטים הקטנים ביותר ובהתאם לגחמות של כל לקוח. באתר מוצעים אינספור אופציות לעיצוב שכל הזמן מתחדשות, כך שכל אחד ימצא שם את מבוקשו.

אני בחרתי בשרשרת בציפוי זהב עם 3 תליונים, כאשר על כל אחד מהם חרוטה המילה המרכיבה של שמו של הבלוג שלי ולצדם פנינה קטנה ועדינה. נורא התרגשתי לקבל את השרשרת המוכנה ובעיני התוצאה מקסימה ואני לא מפסיקה ליהנות ממנה.

וכעת פינוק קטן לקוראי הבלוג, במידה וברצונכם גם להתחדש בשרשרת מקסימה שכזו (או כל תכשיט אחר בהתאמה אישית) תוכלו להקיש קוד קופון YANA10 וליהנות מהנחה על סך של 10% מערך הקניה שלכם.

תיהנו!





נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה