19.3.17

Pre-Order service by Duty Free James Richardson

מי שעוקב אחרי באינסטגרם (ומי שלא זה הזמן - כאן) ודאי יודע כי לפני כמספר ימים חזרתי מחופשה קסומה בפיליפינים. הייתי זקוקה לחופשה הזו כמו אוויר לנשימה, מה גם שאני תמיד טוענת כי אין דבר מהנה יותר מחופשה במדינה אקזוטית ושטופת שמש במהלך חודשי החורף (או האביב המוקדם) בארצנו הקטנטונת. את החופשה התחלתי, כהרגלי, מהביקור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, בו אני אוהבת להתעדכן במוצרי האיפור והטיפוח החדשים שלא ניתנים לרכישה בארץ והם בלעדיים רק שם. רק שהפעם הביקור שלי היה שונה לגמרי. בדרך כלל הביקור שלי נראה כך: אני מגיעה ברגע האחרון לשדה, מתחננת בפני עובדי הנתב"ג על מנת שיעבירו אותי את כל הבדיקות הביטחוניות בתורים מקוצרים כדי להספיק בדקות הבודדות שנותרות לי עד לעלייה לטיסה לטרוף את המדפים בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. גם הפעם, כמובן הגעתי באיחור (כזו אני), אך הייתי רגועה לגמרי, לא מיהרתי לשום מקום ובכל זאת יצאתי עם עגלת קניות מכובדת. איך זה קרה? 


כל זאת הודות לשירות החדש והמאוד נוח של דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון - שירות ה-Pre Order. השירות המופלא, מאפשר לבצע הזמנת מוצרים דרך אתר החברה (כאן), בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני הטיסה ואיסופם מהחנות לפני הטיסה או בחזרה לארץ. רוב מוצרים הנמכרים בחנות מופיעים גם באתר, במחירים זהים, כולל הטבות והנחות מיוחדות. אל השירות ניתן להירשם חינם ללא כל עלות. כך, כל הטירוף שלי שלפני הטיסה הופך לחוויה רגועה ומהנה בביתי, אל מול מסך המחשב (או האייפד) עם כוס תה חמים ועוגיות. מה גם, שבמקום לבלות בחנות בקושי 20 דקות, יכולתי לבלות בה וירטואלית שבועיים שלמים!


אז איך זה עובד?

1. נכנסים אל האתר כאן


2. על מנת ליהנות מהשירות יש להירשם אליו: 

3. לאחר ההרשמה מיד מועברים לעמוד חבר המועדון, ממנו ניתן לעבור אל השירות (בריבוע השמאלי העליון).

4. כך נראה עמוד הכניסה לשירות, כאשר בצד ימין למעלה ישנו שדה חיפוש, על מנת לאתר בקלות את המוצר או הקטגוריה המבוקשת. 


5. ישנו גם תפריט מבצעים ומוצרים מבוקשים.


6. כך נראה עמוד המוצר המבוקש.



7. מתחת לתמונת המוצר ניתן לבחור את הגוון המבוקש. 



8. חשוב לציין כי בכל שלב ניתן להעזר במענה אנושי בצ'ט המלווה את הלקוחות בין השעות 8:30 עד 1:00. 

9. כאשר המוצר מתווסף לסל - קופץ חלון בצד ימין עליון המראה את מה שכבר נמצא בתוך הסל. 

10. בעת המעבר אל הסל עצמו נפתח חלון בו יש להזין את פרטי הלקוח והטיסה. 

11. על מנת לשריין את ההזמנה יש להזין את מספר האשראי. האשראי מוזן רק לצורך השריון ואינו מחוייב. הלקוח מחוייב (לבחירתו במזומן או באשראי) רק במעמד קבלת ההזמנה בעת הגעתו אל דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. 

12. מזל טוב! ההזמנה התקבלה.
13. כך נראה אישור ההזמנה המגיע למייל, אותו יש להציג בעת ההגעה לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. 

14. פרטי ההזמנה שלי:

15. כמה פרטים חשוב שחשוב שתדעו.

וזהו!
החבילה תמתין לך בעמדת Pre Order, ללא המתנה ובזבוז זמן. 

וכך נראתה החבילה שהמתינה לי:




אז מה הזמנתי?

Burberry Cashmere Concealer  - קונסילר המספק כיסוי בינוני עד גבוה ומאובזר באפליקטור רך ונעים במיוחד למגע, המקל בטשטוש החומר. (כאן באתר). 

Tom Ford Eye Color Quad - רביעיית צלליות הורסת מבית טופ פורד בגוון ניוד דיפ, המכילה 4 צלליות בגוונים בסיסיים ומנצנצים. (כאן באתר).

Narciso Rodriguez For Her - בושם חדש מבית נרציסו רודריגז. ניחוח נועז ופורץ גבולות המבוסס על תווי האמבר, המאסק ופריחת עץ התפוז. (כאן). 

BATH & BODY WORKS Signature Body Lotion - קרם גוף הכי נמכר באמריקה מבית באת' אנד באדי וורקס שלא ניתן להשיג בארץ. הקרם מועשר בויטמינים ושמנים מזינים ומותיר את העור מלא לחות ורך למגע. (כאן). 

EISENBERG Ultra-Hydrating Biphasic Care - קומפלקס לחויות יחודי מבית אייזנברג פריז. מועשר בויטמינים, מזין ומלחח את העור. (כאן). 

Roberto Cavalli Vodka - וודקה איכותית מבית מעצב העל רוברטו קוואלי שלא ניתן להשיג בארץ. (כאן). 

Ragusa Classique Tablet - שוקולד שוויצרי איכותי, עם אגוזים שלמים. (כאן). 


טיסה נעימה!

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה